Soligt och kallt...

Huamig en sån kyla det har kommit över världen nu då..
Var minus 21 inte långt härifrån, har ju ingen termometer
men det det går knappt att andas när man går ut.

Tur att Februari är en kort månad och att Mars kan ha med sig
en och annan vårblomma. :) Jag längtar efter det nu.

Igår var det full fart här hemma med diverse fix och trix.
Dottern kom hit efter skolan och sonen kom hem vid 6-tiden
på kvällen.

Vi har diskuterat hur vi ska göra med ommöblering av hans rum
nu när den nya sängen är här. Den är lite större än den andra
med pumpen till luftmadrassen som tar plats OCH, han måste
ju kunna se sin TV... viktiga saker som vi får se om vi kan ordna idag.

Det var en undersköterska här inatt mellan 23.30-07.
Hon tryckte på pumpen en gång i timmen och hade lite koll på sonen.
Det kändes tryggt o så får ju jag möjlighet att sova och samla lite kraft.

Hon kommer ikväll igen =)

Igår var det tjejmiddag men ibland får man välja bort och vi ses ju
snart igen. Åt lite god mat med mina barn här hemma, det är nästan bättre..





Det går mycket mediciner på en helg hemma, så jag har fått ändra och flytta
på lite saker för att det ska bli enkelt för hemsjukvåden när dom kommer.

Idag blir det nog moster besök och K ska komma senare ikväll,
sen får vi se om någon annan dyker upp här idag :)

Nu blir det frukost och en dusch!

Ha en fin dag med dom ni älskar.
Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Tanten

Full av beundran för dej....du orkar. Kan inte sätta ord på vad jag känner men jag vet en del om hur du har det.

skriven
#2: Anonym

Så j..la taskigt av livet att behandla dig eller er så här. Kan inte finnas någon där uppe som ser för då hade han genast tagit bort all smärta från er familj för ni har gått genom tillräckligt redan som det är. Krama till er familj.

skriven

Kommentera inlägget här :