Allt löser sig :)

Ja! Lite så. Från att ha varit i botten så vände det och blev bättre.
Igår vaknade jag efter 3 timmars sömn, utvilad, pigg, med en
annan känsla i kroppen. Jag åkte till affären och på vägen hem
kom Jonna och plockade upp mig, så jag fick skjuts.
 
Sen fick jag telefon om att bilen är såld! Så det löste sig ju
fantastiskt bra det med. Sen hörde fina, söta Carina av sig
och sa att jag kan få låna deras bil till jobbet <3
 
Nu blev det lite längre pass än som var tänkt. Jag åker om
en timme och jobbar till 07 imorgon bitti. Men det gör inget,
jag har ju inte arbetat på 2 veckor nu, så det blir bra.
 
Så, ja. Plötsligt löser sig allt. Iaf små saker som man bekymrat
sig över, löser sig för stunden. Och det är ju fantastiskt.
Jag känner mig ödmjuk inför det. Att jag har vänner som bryr
sig och tänker på. Att det kan bli bra, även när man känner
sig som värsta bitter.... ja, ni vet. :)
 
Men det känns i hjärtat, allt det som hänt. Det går ju inte att
komma ifrån. Hjärtat sticker och värker och jag får ha lite koll
på det. Men jag vet att sorg och smärta sätter sig där och lite
överallt i kroppen. Får snart ta och boka in tid för de fina presenter
jag fick på födelsedagen. Massage och spadag. Det kan behövas!
 
Så, som vanligt hade Stefan rätt. Allt löser sig, det gäller bara
att ha lite tålamod.
 
Massa Många Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :