Snö...?!

Trodde våren kom igår men idag kom det lite snö igen.
Kallt och trist, men är det sportlov ska det nog vara så.

Inatt tog jag täcke och kudde och sov i fåtöljen inne i
sonens rum. Han undrade om jag inte skulle gå och lägga mig,
men jag sa att jag stannar här. I morse fick han tjoa på
mig några gånger när jag snarkade.. ;)

Tycker han varit lite piggare idag och dom har hjälpt
till med att byta tröja och lakan här. Nu ligger A och
äter en piggelin som farmor var och köpte. Verkar som vi
får byta meny, kanske!

Barnens kusin L, som bor här i Göteborg kom på besök idag.
En härligt go tjej som är humanist uti fingerspetsarna och
arbetar med ungdomar och har mycket empati.

En liten sten med texten Kram fick han och det var uppskattat!
Snart kommer min syster och min andra son hit.
Farmor åker nog med dom hem ikväll.

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag, en del tycker det är enbart
för kommers, men visst är det fint att man kan ta en dag ibland
och visa varandra lite extra uppskattning oavsett om man ger en
blomma, bara ringer en vän, bjuder på middag eller ordnar med fest.

Klart man ska göra det varje dag, men tror att det kan uppskattas
från dom som inte har så många runt sig.
Eller så känner dom sig mer ensamma.. finns ju alltid olika
synsätt. Fast personligen tycker jag det är lite mysigt. :)

För 2 år sedan låg det fina äpplen till mig hemma hos
maken när jag kom dit <3



Saknar honom så mycket och han är mer i mina tankar än vad
jag skriver om. Men jag tror de flesta av er förstår det.

Ha en fin em/kväll
Massa Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Tanten

Jag tror att det är samma på alla datorer som har GOOGLE, i alla falla så var där en pil att klicka på och då kom en söt liten ALLA HJÄRTANS FILM, hoppas du också har denna lilla film som man kan smålé åt.

Annars får du nöja dej med en Varm hälsning från Tanten.

skriven
#2: AnnBritt

Jag ska kolla detta :)

skriven

Kommentera inlägget här :