911106-120220

Klockan 05.25 i morse gav Andreas upp kampen mot cancern.
Efter de sista 24 timmarnas enorma kamp så tog det slut lugnt
och stilla under morgomtimmarna.





Bilder från studenten 2010, 5 månader innan vi fick svar på röntgenplåtarna.
Allt är ett töcken just nu, varit vaken i drygt 2 dygn.'

Hur en så jävlig sjukdom kan ta en ung människas kropp på 1,5 månad
är obegripligt.
Likaså att min förstfödde son ligger kall och orörlig i den säng han vårdats
i sen den 2 Januari, då vi trodde han hade bihålsinflammation.

Det var inte så här det skulle bli eller vara.
Allt han ville var att leva och vara kvar här hos oss.

Ska sova nu, och får be att återkomma när jag är redo att delge
er de sista dygnen i hans liv.

Nu finns bara en fråga kvar och det är Varför?

Kramar och kärlek// AnnBritt






Kommentarer :

#1: Tanten

Kära kära du, du har skrivit ett så fint inlägg trots din svåra förlust. Jag vet av erfarenhet att det första man känner i en sådan stund det är lättnad för att ens nära kära inte lider mer för det är så svårt så svårt att uthärda, den svåra svåra sorgen kommer sen, det är oundvikligt.

En stor varm kram det vill jag ge dej fast jag inte känner dej, den hjälper inte i detta tomma du befinner dej i men du ska veta att jag tänker så på dej.

skriven
#2: Anonym

<3<3<3

skriven
#3: Anonym

Kramar och kärlek till dig också <3

skriven
#4: Anonym

Han är här hos mig nu, det känns så iallafall. Det var otroligt känslosamt att träffa dig förut, men jag är väldigt tacksam för det. Jag tänker på dig!



Kram Frida

skriven
#5: Annika

Mina tankar går till dig och din familj denna sorgliga dag.

Kommer ihåg det som om det var igår när vi skulle berättade för varandra att vi väntade våra första barn och det visade sig att dom små skulle komma med 3 veckors mellanrum och hur du höggravid dök upp på Mölndals BB för att hälsa på mig ett par dagar innan min dotter föddes.



"Ja visst gör det gör ont när knoppar brister..."



Kram A

skriven
#6: Camilla

Skickar mina varmaste tankar till dig och de dina... Det är definitivt inte så det ska vara, barnen ska överleva föräldrarna. Och hur en sjukdom kan vara så lömsk och hemsk som cancer, det är ofattbart!!! Min son, som blir 10 i år, har mellan 2009-2011 varit under behandling för lymfkörtelcancer och just nu går vi och väntar på röntgensvar. Har ingen om aning hur ni känner och har det i er stora sorg, men jag kan förstå hur kampen mot cancern kan kännas... Styrkekram.

skriven
#7: Josefin

Tusen kramar <3

skriven

Kommentera inlägget här :