Sorg och glädje



Ja, det har det varit under helgen.
Igår var det begravning för C´s sambo.
Mycket folk i kyrkan och mycket tårar.
Metallica och Tears in heaven.

Jobbigt att se kvarvarande familj med 2 tonåringar 
som är så förtvivlans ledsna.
Men man är ju det, när den man älskar lämnar livet,
hastigt och oväntat och i unga år.

Den som någonsin pratar med mig om rättvisa,
kommer jag säga till att rättvisan inte existerar här på jorden.
det är något vi människor skapat för att döva vårt eget samvete med!

På kvällen hade vi ändå vår tjejmiddag, utan C, av förståeliga skäl.
Var ganska trötta allihop, men god mat och goda samtal,
lättar ju upp vilken stämning som helst.

Vi har fått ihop en del pengar nu och har pratat om
att målet för nästa resa blir Barcelona.
Någon gång under nästa sensommar tror vi.

Vi var ju i Köpenhamn fre till sön för 1 år sedan.
Lägger ett par hundra varje gång vi träffas,
så det pinnar snart iväg! Härligt att ha lite framåtvisioner :)

Idag har jag kört barnen till sin far.
På onsdag kommer dom hem och då ska vi packa...
Enligt Klart.se kommer det att vara mellan 5 och 17 grader när vi är där.
Känns ju rätt ok! Och sol under helgen.

A fyller ju 20 på söndagen, så vi får se hur man kan fira det!
Nu ska jag ta hand om mitt kök, sen bänka mig framför dvd´n
och boxen "Brottet" del 2.
En suverän dansk kriminalserie som jag tyvärr missade
när den gick på tv.

S skickade den, så nu kan jag frossa i helgen! ;)

Ha en fin helg och jag läste just att Halloween ALLTID firas den 31/10.
Alltså måndag..men tror många söta häxor kommer släppas ut idag =)



Ha en fin helg, hur ni än väljer att fira.
Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :