Bad timing!

Hej hej!!
Ja, visst får man säga att det är dålig timing när man tvättar och städar på Augustis varmaste dag..
Men nu behöver ju det oxå göras någon gång emellanåt, vare sig man vill eller ej!
De senaste dagarna när det varit enorma regn och åskskurar har jag tillbringat i bäckernas värld.
Carin Gerhardsen och Hammarbyserien är min nya favorit.
En riktig rekommendation till dig som gillar deckare.
Detta är den första, som jag läste nu, då den inte fanns på bibblan sist.
En fjärde bok har kommit och den står jag på kölista för... =)
Det är lite Stieg Larsson över det hela, kanske får man svar på vissa saker nu i 4e boken.
Ser fram emot!!
Annat att se fram emot är morgondagen.
Det är sista behandlingsdag för min son.
Kan knappt tro att det är sant, i 9 månader har han fått cellgifter och strålning.
Han har inte klagat eller gnällt någonting.
Han är min hjälte och jag älskar honom oerhört och hoppas att han snart ska kunna börja jobba och få känna att livet återvänder till det som var normalt innan han fick sitt cancerbesked.
Mycket av kontroller kommer att återstå, och vi väntar på en utvärdering av hur allt gått.
Men allt tyder på att det är borta och det är vad jag önskar av hela mitt hjärta.
Mer om det senare, nu ska jag hänga lite tvätt =)
Ta hand om varandra. Och somna inte som ovänner, livet är för kort för det!!
Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Marie

Ja, just det..visst var det henne vi pratade om när ni var här sist? Visst är hon bra!



Skönt för A att behandlingen är över, nu hoppas vi på positiva besked framöver. Hälsa honom från mig och P!



Kram...

skriven
#2: AnnBritt

Hej!

Visst var det Carins bok ni hade hos Er då, "Vyssan lull". Jag lånade 2 och 3 på bibblan och den första nu, tycker hon är bäst på deckare just nu!

Ja, det är skönt att han är hemma, vi håller alla tummar för fortsättningen =)

Kram!

skriven
#3: Marie

Jag önskar verkligen Andreas allt gott i livet o jag hoppas verkligen att detta var den sista behandlingen...



För övrigt får vi ju se hur det blir...ha det så bra!!

skriven
#4: AnnBritt

Marie: Tack!!

skriven

Kommentera inlägget här :