Grattis Frida!

Läste i Frida´s blogg idag att hon fått beskedet
att cancern inte kommit tillbaka. =)

Ja, vad säger man? Det är dom bästa nyheter man
kunnat få, för jag tycker att det räcker med cancer
nu. Har en länk till hennes blogg längre ner till höger.

Hon är brorsdotter till min underbara positiva vän,
Katarina. Bägge är lika öppenhjärtliga och har ett
väldigt stort hjärta. Frida jobbar som modell och
gillar motorsport.

Hon har gjort en enormt stark och talande bild där
hon visar hela ärret på magen och pekar Fuck U
till cancern!! Den gillar jag.. att inte sjukdomen vinner
en gång till. Bra gjort Frida <3

Till Tanten som kommenterade mitt förra inlägg,
vill jag säga att jag ska framföra hälsningen. :)
Hoppas att få träffa henne snart och ge henne en stor Kram.

Hon hade känt Andreas närvaro efter han gått bort
och under operationen. Jag önskar att han kan vara
hennes egen skyddsängel nu, så att hon får fortsätta
med att vara mamma till sin lilla son i många goda år
framöver.

Just idag är det ju 1 månad sen han lämnade oss.
Idag har det varit lättare än igår som tur är. Man orkar
inte för många såna dagar och även om det är tungt
hela tiden så är det olika nivå på känslorna. Så är det!

Just nu sitter jag och Emma i soffan under varsin nyköpt
mysig filt. Vi åkte till Göksäter på Orust och rusade runt
i väldig fart. Var där bara 40 minuter innan dom stängde.
Det finns mycket roligt och framför allt är det väldigt billigt.

Det är ju inte för inte som det kallas lilla Ullared! För min
del åker jag hellre dit än till Ge-Kås. Tycker där är för stort.
Är inte så förtjust i dessa jättebutiker. Klarar max 2 timmar,
sen får det räcka. =) Tur vi är olika!

Ska fortsätta läsa i min bok nu.
Ha en fin kväll och var rädda om varann <3

Massa Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Frida Reuterskiöld

Fina Annbritt, har det redan gått en månad? :(

Vad tiden går fort. Undra vad han gör nu.. Förhoppningsvis så firar han att smärtan är borta :)

Fint inlägg du har skrivit om mig :') massa kramar!

skriven
#2: AnnBritt

Ja du Frida! Tiden går... jag hoppas att han firar med dig idag och sen tror jag han sitter i en traktor och njuter av att vårbruket har kommit igång =) Det är vad jag hoppas! Kram till dig

skriven
#3: M

"YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE"



Styrka till dig!

skriven
#4: Lotta

Knack knack !! jag kikar in på din blogg som Frida skrev på sin blogg :) tack för att jag fick ta del av det du har skrivit.jag kan ju inte sitta här på jobbet å lipa,hur ser det ut? så nu slutar jag med det :)) kram AnnBritt från Lotta i Frihamnen Göteborg

skriven
#5: AnnBritt

Till M: Du har så rätt, man vet inte innan... Kramar!

skriven
#6: M

Hi hi nu ser jag hur du hittade till min blogg. Min faster Lotta har råkat få med sig min bloggadress i sin kommentar :) Ha ha så går det med gamla fastrar som surfar :)

skriven

Kommentera inlägget här :