Jaa!

Jag vet inte om det här  med att ha en blogg,
innebär att man måste skriva varje dag till de läsare
som kikar in.

Jag antar att man får göra som man känner för
och som man själv vill!

Eftersom det inte handlar om vad jag ätit till frukost,
lunch o middag eller hur jag klär mig (som om det vore
något att se) jag menar, jag köper ju max 5 nya plagg
per år, så ni fattar själva grejen med det... ;)

Nåja, har inte fått kläm på bilderna från vår fest ännu,
men den var helt underbar.
Massa goda vänner, skratt o tårar, mängder av fina
blommor o presenter, mycket dans, god mat, vin och
sangria.

Vi är väldigt nöjda bägge 2, det kunde inte varit bättre.
När man få höra att flera åkte därifrån med ett leende
på läpparna, så är det ju inte bara vi som trivdes.

Tack alla som förgyllde vår dag! <3

Tårar har det blivit efteråt. Fick ett telefonsamtal av den
mer känslosamma sorten i söndags. Det berörde och så
rann det över.

Igår skulle jag plocka ur sonens bil. Jag har ju inte velat,
orkat, klarat det. Och när jag öppnade hans låda med
arbetsredskap så blev det för mycket.

Oanvända murslevar. Sånt som är förbrukningsmaterial,
och aldrig kommer användas. Varför? Ett par arbetströjor
som jag stoppade näsan i innan jag faktiskt slängde dom.

I en halvtimme rann det som ett såll. Jag var helt slut efteråt.
Men nu är det gjort och jag har tom. börjat fundera över vad
jag ska göra med hans kläder. Påslakanet på hans täcke som
han hade sista nätterna hemma, har legat i en fåtölj i hans rum.

Jag tror att jag snart ska kunna ta tag i det och det känns bra.
Det kan nog vara en hjälp för mig att acceptera faktum.

Idag var jag en av flera föräldrar som körde dotterns klass
till Flatön. Ett sånt paradis de ska bo i ett dygn! =)

5 små hus på tomten med några barn i varje. Nära till Flinks
Handelsbod, dit dom gick och köpte glass. Det regnade på
vägen ut, men det verkar som dom skulle få uppehåll.
Fast, vem bryr sig om väder när man är 11,12 år?? :)

Nu ska jag strax åka och jobba natten sen blir det jobb
tom. onsdag.

Önskar Er en mysig kväll.
Minns att det går att njuta av sommaren även om den är kall!
Naturen är ju helt oslagbar nu.

Massa Många Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :