Gotland

Här skulle det vara en del fina bilder från denna vackra ö.
Men kameran är kvar i tältet, så jag får återkomma med det!
 
Emma och jag åkte hit igår, vi stannar till onsdag.
Det är första gången jag är här, och jag har ju bara 8 dagar
semester i år så det kändes skönt att åka bort lite.
 
Stressade igår, men efter en stormig och regnig natt,
så blåste min stress bort och nu skiner solen igen och
här är varmt och vackert. Dottern sjöng för mig i morse
och gav mig små fina presenter. <3
 
Min födelsedag är ju redan firad, så detta passar mig perfekt!
Skulle känts jobbigt att vara hemma i år, utan dom 2 finaste,
Isak är iväg på sommarjobb och hade ändå inte velat följa med
hit. Kan förstå att han inte var så sugen på att gå med oss i
affärer, bada och titta på gamla raukar!! =) Men han har det bra
där han är och så finns det ju telefon.
 
Nu ska vi åka till Visby tror vi. Almedalsveckan börjar här
imorgon fick vi veta, så det kommer väl vara risk för att ön
sjunker eller nåt... Kanske tar vi en tur dit och tittar, så kan
man lägga det på meritlistan oxå! :)
 
Det bästa med denna dagen är att jag har insett att jag har
lika många underbara, fantastiska år kvar till 100! Tänk vad
mycket jag har kvar att göra, lära och vara med om....
 
Ha en fin dag alla, vad än ni gör.
Massa många kramar// AnnBritt & Emma
 
 
 

Kommentera inlägget här :