Flytthjälp

Ja, det har jag varit i helgen. Åkte till Småland på torsdag
kväll efter skolavslutningen, den som fick nästan alla som
var med att frysa till is. Tog halva dagen innan mina fingrar
hade återfått känseln...

Så bar vi på fredag de flyttlådor och saker som skulle med.
Körde från Alvesta och upp till Kolbäck, via Vadstena, Motala,
Askersund... Och vilket vackert landskap vi har på sommaren.

Det gör som ont i hjärtat av hur vackert det är. Solen sken på
fredag och himlen var blå. På lördag hade vi regn men fick tagit
oss en rundtur i omgivningarna. Var på Strömsholm. Det vackra
slottet där Grand National, galopptävlingar, skulle gå av stapeln
idag.

Till Hallstahammr och tittade på slussarna i kanalen och jag
gick och tittade i en loppisbutik innan jag åkte hem. Det var ju
Vätternrundan igår så jag körde inte över Jönköping då det var
begränsad framkomlighet den vägen.


Nu ska jag ta tag i hemmet innan jobbet inatt. Kan väl säga att
det behövs!!



Liten söt Euphoria <3



Kan ett flyttlass bli mer perfekt?



Utsikt över Vättern en solig fredag





Rapsfält under blå himmel, kan något vara vackrare än så



Dotter som badar, undrar om vi får fler såna dagar??

Ha nu en fin söndag vad än ni gör.
Massa Många Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :