Solig dag

Det har det varit idag och jag tog en promenad till
Slottsskogen och fick lite solenergi :)

Inatt gick jag och lade mig vid 3-tiden, läste nån timme
och sov lite halvdåligt tills jag gick upp vid 8 i morse.

A har sovit nästan hela tiden jag varit här, han glimtar
till ibland och kommer med en härlig kommentar som får
oss alla att le. Han har fått mycket extra smärtlindring
och de tabletter som går att få intravenöst har bytts ut.

Han är inte så pigg på att ta tabletter just nu...
Här har varit besök från 12 till 16.30 och mer blir det senare.

Hans farbror och tant kommer sen och imorgon åker dom på
semester 1 månad. Det kommer bli tomt utan deras glada besök
på kvällarna. Men farmor kommer troligen vara här en del i veckan.

I har varit hos kompisar från igår och sovit över, så jag vet att
han har haft det bra. :)

A sover så gott intill mig och att höra hans andetag är lugnande
för kropp och själ. <3

Var rädda om varandra!
Massa Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Frida Reuterskiöld

Hej :)

Jag har läst igenom din blogg och man kan verkligen "ta" på dina känslor. Jag blir berörd av det du skriver och jag har även pratat med Katarina. Vad jag förstod så kommer jag och A ligga i avdelningarna bredvid varandra när jag ska opereras den 21/2. Du får gärna ta med dig min faster så får jag hälsa på er :) Kram Frida

skriven
#2: AnnBritt

Söta du! :) Klart jag ska se till att din faster är här då, så kan vi bubbla och fika ihop, annars är du ju välkommen ändå! Tänker mycket på dig och din op och fortsatta kontroller, håller alla tummar. Kram AnnBritt

skriven

Kommentera inlägget här :