Helg

Åkte till metropolen Uddevalla igår för att träffa K.
Har haft lite abstinens efter henne, så nu blev det äntligen tid :)
Köpte lite god mat och drack lite vin till det.

Pratade om att gå ut, men insåg att vi börjar bli gamla och trötta...
Vi kurade under varsin filt till en film istället.

Fast det blev lite "underhållning" ändå.
Några överförfriskade ungdomar hamnade i bråk på gatan utanför.
Så hade polisen bett oss vittna om något hade vi kunnat namnen på flera inblandade.

Ja, så himla kul var det ju inte, bråk (läs: slagsmål) är något av det värsta jag vet,
men det var nog mest starka känslor inblandat här.
En kille som startat kom och bad om ursäkt senare.

Men ändå... jag menar, jag menar det mest spännande som händer här i byn
är ju när en av mina katter irrat sig ner på backen och står där och jamar.

Idag åkte jag och köpte den där väskan till I.
Den var förvisso inte svart, mer grå, men priset var ju inte att klaga på
så det blir bra!

Antingen ska jag putsa fönster eller ta en promenad innan solen går ner.
Det är ju en fantastisk dag.
Hoppas Ni har det bra, ta hand om varann// Kram AnnBritt

Kommentera inlägget här :