Sömnlös i Svenshögen

Att sova har aldrig varit något större problem för mig.
trots många koppar kaffe varje dag och sent på kvällen,
har jag ändå alltid kunnat somna.

Men nu.......
Jag är så trött när jag lägger mig, men vad hjälper det??
Det går inte att koppla av, tankarna far runt i cirklar,
jag gråter och funderar på allt!

Skitjobbigt är det.
Ja, då är det ju tur att man inte har något jobb...
Men kanske är det vad som orsakar det hela.
Oro över alla möjliga saker som händer just nu.

Det hjälper inte ens att räkna får längre.
Innan har jag kunnat somna så fort jag blandat in några
svarta små lammungar i skocken med vita.
Då har det blivit så trist att jag somnat direkt. ;)

Jaa, så då får man väl blogga lite om det
och se om det kan hjälpa sömnen på traven.

Någon som har andra tips på hur man somnar?!
Mottages vänligt men bestämt. :)

På återseende// Nattugglan

Kommentera inlägget här :