Byte??

Tänkte skriva att om någon är intresserad så finns här
ett skittråkigt, eländigt, ledsamt och bedrövligt liv
för den som så önskar.

Bytes mot bekymmers/ångestfritt liv
med fast tjänst på en trevlig arbetsplats,
gärna med en levande bra make i stil med den jag hade.
En fungerande bil att ta sig till jobbet med.
Gärna utan sjukdomar och annat som gör livet trist.

Men sen kom jag på att det är nog inte någon som vill byta!
Så var det just idag som livet kändes för jäkligt.
Det kommer bli lite bättre imorgon.

Sen vore jag ju inte jag om jag hade någon annans liv.
Och så himla illa tycker jag ju inte om mig och det jag har...
Fast det skulle inte göra något om det blev lite lättare
och liiite roligare snart.

Om man kunde finna lite energi och livsglädje igen.
Mitt humör och dagens väder brukar gå hand i hand.
Idag har det regnat från alla håll och blåst oxå.

Tycker ju om alla väder, så länge det är sol :)
Kanhända har jag för stora krav på livet.
Att det ska vara sol och problemfritt finns ju liksom inte..

Well well! Mina barn är sötast i världen, vem vill byta nåt sånt?!

Idag fick jag ett diplom från min Linedance-instruktör.
För väl utfört fotarbete... hihi..det kan ju diskuteras ;)

Finns alltid något litet som förgyller dagarna.
Det är sånt man får lägga fokus på såna här dagar.

Har fastnat i första Twilight filmen på 5an.
Den har jag inte sett och inte läst innan.
Men maken till film att fängsla sin publik (mig!)
har jag inte varit med om..

En del regissörer har det där som gör att man
inte kan slita blicken från skärmen.
Förstår alla som älskar dessa filmer,
trots att jag inte skulle kunna tänka mig att se
vampyr dito innan. =)

Hoppas dom visar nr 2 och 3 oxå, ska kolla detta.

Annars är det ju Lucia idag. Det är även det en riktig
stämningshöjare. Nu har jag bara sett de ljusprydda
ungdomarna på tv. Men det duger det med.



Hoppas ni ätit massa lussebullar o pepparkakor idag.
Och Tack för kommentarerna! <3

Önskar Er en God Natts sömn. Hörs annan dag
Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :