Enough is enough!

Jag har varit för snäll för länge.
Har velat vara till lags och göra allt rätt.

Tydligen har jag bara gjort fel.
Fast jag inte begriper hur.

Nu är det nog.
Jag säger Tack för mig, vi hörs inte mer nu.

Jag tar inte mer skit.
Inget av det som sades stämde, var inte värt någonting.

Saker har antagits för mycket.
Fakta har inte varit intressant.

Så, det jag tyckte var länken är borta och jag inser att jag var, och är, länken.
Det är så smärtsamt att jag går sönder, men nog är nog.

Vill man inte vara vän med mig så.... fine!
Jag har klarat mig förr och jag klarar detta oxå!

I övrigt har det varit jobb och jobb.
Har lagt ner det med sjukskrivning från 1 Augusti och det känns bra.

A var här i fredags och vi drack lite vin och skrattade.
Sånt är bra!

Var hos M och hennes söta barnatrio i lördags.
Det lämnar ingen oberörd.

Go mamma, och pappa med förstås, kan inte ge annat än charm barn!
Önskar Er allt gott =)

Så idag åkte barnen I och E till sin far.
Ända till skolstart ska de vara där.

Så känslan just nu är att sommarlovet är över.
Inga barn, ingen sommar!

Kan ju bero på att det regnat idag.
Fast vi ses en snabb på tisdag och även fredag, det känns tryggt =)

Oftast blir det ju go värme när skolan startat.
Hoppas på det, så att vi får flera kvällsdopp, jag och lilla E!

Får se hur veckan utvecklar sig.
Ska leta reda på mitt gamla pass så jag får ut det nya :P

Kan ju vara bra!!!
Annars vet jag inte hur det blir med allt...

Fast saker brukar ordna sig.
Min man lärde mig det.

Så jag får ha tillförsikt och tro på framtiden.
Livet kan endast levas i nuet och framåt, av gårdagen kan vi lära.

Sov Gott och ta hand om varandra. Kram!


Kommentera inlägget här :