Bekännelser och kalas

Jag har en sak att bekänna!
Jag har blivit handlöst förälskad.
Vet att det är oansvarigt och allt sånt men som vanligt när man blir kär så tänker man inte på konsekvenserna.
Tyvärr är min kärlek obesvarad...
Här är anledningen:



Alltså! Har ni sett något så snyggt och vackert någon gång??
Ett underbart badkar. Jag vill bara ha...
Tyvärr är det så att jag lever med en dusch och alldeles för litet badrum.
Jag skulle kunna tänka mig att köpa ett begagnat badkar och lämna in det på lackeringsfirma och få det i någon snygg design, sen köpa lejontassar i någon badrumsbutik.
Det behöver verkligen inte vara just detta i mosaik, men medge att det är urläckert!?

Någon gång i framtiden , man får ju ha något att se fram emot oxå =)

Ja, annars har det inte hänt så mycket, eller ja.
Har ju som sagt börjat måla och tapetsera i köket med varierat resultat....

Sen har tyvärr vårt lilla marsvin Lurven gått till den sista vilan.
Han fick en spruta hos veerinären i fredags, då han inte ätit och druckit på flera dagar trots envisa försök från mig att pytsa i honom både vatten och hemlagad morotspure.
Han är saknad den lilla sötnosen.





Här är kompisarna Nisse och Lurven <3

Idag var det 25-års kalas för en släkting.
Vi samlades till en mysig stund i trädgården som var uppdukad som ett cafe på gräsmattan.
Massa god mat och några mysiga timmar blev det.
Lycka till med jobb nu efter din utbildning. Du är en framåt tjej som kommer klara dig fint.





Det känns skönt att sommaren är här och jag hoppas vi kan få njuta av den i år.
Man får ta vara på tillfällena som ges och vara ute och att träffa vänner.
Början har blivit bra iaf tycker jag.

Hoppas Ni alla får en fin sommar.

Kommentera inlägget här :