Minnesceremonin

Andreas "Farbror och Tant" hade ju en egen ceremoni
i Thailand, samtidigt som vi hade begravning här.
Nu har jag fått dom bilderna och tänkte dela med mig
till Er. En vit och en röd lykta skickade de iväg och så
här skrev Anette till mig efteråt:
 
"Vi har haft en egen ceremoni ikväll då vi hedrat Andreas
med att sända upp två minneslyktor från stranden.
Andreas får hjälp av lyktorna att hitta vidare dit han slipper
ha ont... Där kan han ha djur, köra traktor, ploga snö när han
vill, och jaga.
Vi minns honom med värme!
Han hade glimten i ögat och var en kämpe!
 

 
 

Ja, nu rinner mina tårar, så jag slutar här
Massa Många Kramar// AnnBritt
 

Kommentarer :

#1: Marie

Kram <3

skriven
#2: Susanne

Så hedrande för din son! Och vackert!

Varma kramar från en mamma som saknar sin son oändligt!

Svar: Ja, visst var det fint!Denna saknad, jag undrar om den någonsin tar slut/går över/försvinner..
Varma Kramar tillbaka
AnnBritt

skriven

Kommentera inlägget här :