Soool

Nu har jag jobbat natt. Har gått bredvid och det känns
riktigt bra. Ska gå även denna natten. Trevliga o roliga
kollegor. Bra ordning kändes det som, och jag var inte
så trött som jag trodde att jag skulle vara :)

Var inte så svårt att somna, men uv-samtalet kl 12.40
på dotterns skola, sov jag över. Vaknade när jag skulle
vara där. Lite pinsamt, men tur att hon har världens
bästa lärare. -Kom hit en dag när hon slutar, så tar vi
det då. Det går så bra. Pjuh!! Men det är sånt som kan
hända.

Det kommer nya dagar och nya tillfällen. Får man hoppas.
Vi har njutit på balkongen en stund, är ju väldigt varmt.
Det tycker jag om. Kanske min granne kan hjälpa mig
få ordning där ute. Jag går ut med hennes hund och hon
skulle komma hit och städa motsvarande tid. =)

Jag förklarade att det inte var riktigt samma sak.... men
hon tyckte det var en bra byteshandel, och sånt kan man
ju inte protestera mot. ;)

Ska se om vi kan få lite mat i magarna nu. Även i värmen
kan man behöva äta.

Ha en fin kväll.
Massa Många Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :