Heavy

Nu har det varit så där himla tungt igen några dagar.
Fast jag har inte varit ledsen, men bara utan någon ork
över huvud taget. Jag är bara trött och vill sova, trots
att solen skiner och livet på det sättet borde vara på
topp.

När jag jobbade var det inga som helst problem. Jag gör
det jag ska göra och det är inte jobbigt alls. Men när jag
kommer hem är orken helt borta. När grannen frågade
om vi ville gå ut med hennes hund, så gick det bra.

Det är som om jag bara kan göra sånt som andra säger
till mig, här på hemmaplan. Det är jätte konstigt. Och
inget som jag trivs med. Men nu är det så och jag önskar
att det snart blir ändring på det.

Kanske någon har en psykologisk förklaring till detta?
Isf så är jag tacksam för tips på hur det kan kännas lite
lättare med allt. :)

Men nu har jag lite som jag behöver ta tag i, så jag hoppas
jag får det gjort. Kanske, kanske inte....

Njut nu av den underbara dagen.

Massa Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :