Vänner o trygghet

Fredagen har gått över i lördag och jag väntar på att
vattenkokaren ska värma vatten till kaffe.

Ikväll har jag varit på tjejmiddag. Med dessa vänner
som jag känt i 12 år nu.

Vad skulle jag göra utan er? <3
Ni betyder så mycket i mitt liv och det senaste året
har vi delat så många smärtor och ändå kan vi skratta
ihop så att tårarna trillar av glädje!

Det är sånt som inte går att värdera i pengar eller
på annat sätt. Sådan vänskap känns varm långt in
i själen och den stannar kvar där en lång stund.

Jag fick en bukett med vackra blommor och en vit
sjal att dra över axlarna -Så att jag inte ska frysa
när jag sitter här och skriver.... Love U Girls!!

Det är tryggt att ha såna nära vänner. Även om det
oftast bara är Anna som jag träffar mellan gångerna,
så finns dom andra där som ett stort stöd eller en
varm famn. Vad mer kan man begära av livet?

Dom säger att dom vill se mig lycklig igen.
Jag säger att jag är lycklig som har Er att prata med.
Dom kommer att var där i kapellet på torsdag som ett
stöd. Det blir tungt och jobbigt för oss alla, men dom
kommer ändå. Hur många ord jag än skriver går det
återigen inte att förklara hur det känns i hjärtat <3.



Ursäkta mig tjejer, men Ni blir uthängda här utan lov!
Bilden är från Anna´s bröllop och den är så fin!! :)

Utan Er är jag ingenting. Var rädda om Er!

Massa Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Jessika Javette

Är så tacksam för att du är min vän Annbritt <3 Visst hade vi det så mysigt i går om du visste vad glad jag är att du orkade komma!! Din vän för alltid <3 Jessika

skriven
#2: AnnBritt

<3 Ja, det var mysigt som alltid. Tacksam att få vara er vän. Massa Kramar <3

skriven
#3: Merhy Lundell

Så gott att höra att du varit på tjejträff, så sant riktiga vänner behöver man verkligen. Dom andra energislukarna kan kvitta. Tänker på dig. Jag hör snart av mig igen. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :