Hej Då! för denna gången

Jaha! Då är vi åter hemkomna till Västkusten och så
härligt att solen fanns med oss hela vägen från Gotland!
 
De senaste dagarna har vi solat på Tofta badet (påminner
om Hallandskusten med den fina sanden och kullarna).
Vi har varit med på Almedalsveckan och sett kändisar
av olika slag: Gudrun Schyman, Anna-Maria Corazza/Bildt,
Alexandra Charles, Timbuktu som spelade ett par låtar på
båten Elida, som så vitt jag vet är från Stenungsund.
 
Vi såg statsministern intervjuas av Tv 4, diverse nyhets-
uppläsare har passerat framför oss och en skådis som jag
inte minns namnet på satt bredvid oss och åt glass idag.
 
Det var betydligt mer trevligt och mysigt med den här politiker-
veckan än vad jag trodde. Mängder med folk/föreningar/fack-
förbund/företag... som var med och delade ut diverse gratis-
saker och pratade för sin sak för den som ville lyssna.
 
1800 seminarier kommer hållas under veckan! Ofattbart...
Men då man räknar med drygt 17000 besökare under det
här eventet, så kanske det är förståeligt ändå. Vi har ätit
Guteglass där man kunde välja bland 150 olika sorter...
åkt lilla turisttåget och fått veta att äldsta tornet i muren
är byggt på 1100-talet bla. Vi har spelat minigolf och bara
myst och kopplat av och haft det hur härligt som helst.
 
Så jag bjuder på div. bilder från våra sista dagar. Kan säga
att vi lär återkomma. Väldigt snart om Emma får bestämma :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan väl säga att solnedgången blev min favorit. Om någon undrar :)
Nu tackar vi för att ni varit med oss denna veckan, Emma o jag.
Återkommer kring lite andra sorts tankar o känslor som funnits
med dessa dagar.
 
Massa Många Kramar// AnnBritt & Emma
 
 

Kommentera inlägget här :