Mys <3

Igår (som varje dag) var farbror och tant..! ;)
samt farmor hos sonen när jag kom dit på kvällen.

Det blir en del flippade kommentarer om saker o ting.
Och skratt och goa leenden.

Jag skulle få en säng i ett anhörigrum, men när jag kom dit
var ingen där och nyckeln skulle hämtas på akuten,
så det blev att jag fick en säng på avd i samtalrummet.

Kl. 23 åkte släkten och sen pratade vi och fixade lite
innan jag sa godnatt när klockan var 01..

Gick upp strax efter 6 i morse för att lägga på pengar
på biljettautomaten, tog lite kaffe o macka och efter 8
var sonen vaken. Vi kollade tv och jag masserade hans
axlar, det blir ju en del värk när man ligger så mycket.

Idag var sista dagen med antibiotikan. Det känns ju bra.
Vid halv 2 var det dax för mig att åka, då jag hade en del
telefonsamtal att ringa här hemma.

Strax innan kom farbror och tant med nytt tv-spel,
så han lär vara sysselsatt i kväll =)

Om en stund kommer K hit. Hon ska stanna här inatt,
så det blir nog en del fniss o skratt.

Eller så tar snarkningarna över... vi får se!

Ha en fin fredagskväll hur ni än myser.
Imorgon kommer de andra barnen igen. <3

Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :