En kväll på JK

Sitter i en stol på sonens rum med I bredvid mig
och A i duschen. Snart dax att sova, är trött som
bara den, så det ska bli skönt att lägga huvudet i puta!

Vi hade värsta skrattattacken innan med 2 av personalen
och tant o farbror som kollade på "Boomerang" klippet
från youtube på datorn.

Det är från en holländsk tv-show där man tar upp allvarliga
ämnen, denna gång 2 män som opererat sina tonsiller och
en kvinna i rullstol som sitter och gråter.

Plötsligt från programledaren ett hysterisk skratt anfall.
Han kan inte sluta. Och mitt i all denna tragik så skrattar man
lika mycket varje gång man ser detta...

Hela teamet fick sluta på tv efteråt! Kan förstå det,
men mitt i allt är det hysteriskt kul.

Ja! Så har vi det.

Minns att ett gott skratt förlänger livet!

Sov Gott och Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Merhy Lundell

Man behöver skratta åt det som är svårt ibland det är väl som att lätta på en ventil. Var det inte snuttar av det programmet som du la ut på fb? Kan ha fel eller så var det någon annan. Mina tankar finns som jag har sagt tidigare hela tiden hos dig. Tar gärna en fika med dig. Och är det något jag skulle kunna hjälpa dig med så gör jag det gärna. Kram från denna där i Stora Höga.

skriven
#2: AnnBritt

Ja du, finns väl inget som är så befriande som ett skratt. Har lagt ut den på fb några ggr =)

Vi kollar när det blir dax för fika, hör av mig. Kaffe är ju även det en glädjehöjare!!

Kram från denna här i Svenshögen ;)

skriven

Kommentera inlägget här :