En fin dag

Det har det varit idag. A kom hem före ett och åkte lite före 9 ikväll.
Var så härligt att ha honom hemma. Jo, det blev en del känslor,
men så är det ju nu...

Jag antar att jag är ganska partisk... men jag vill ändå säga att min
äldste son är en av de klokaste, modigaste och starkaste personer
jag mött. Han har ett hjärta av guld och är mycket mån om sin omgivning.

Han har en ängels tålamod med barn, han är ärlig och säger vad han tycker,
rakt på sak och med stor ödmjukhet.
Men... som sagt, jag är väl rätt partisk.. =)

Vi satt vid matbordet alla 4 och åt middag.
Han har inte legat och sovit idag, även om han var trött efter maten
(jag med) ;) så har han suttit uppe hela dagen och fikat och pratat
och bubblat vid sin dator!

Han och E spelade spel och sen kom K och vi fikade och tjatade lite.
Riktigt mysigt :)

Blodvärdena var låga igen så en påse blod väntade när han kom ner.
Det brukar pigga upp en vecka ungefär.
Imorgon blir det strålning på armen, så hoppas vi att smärtan minskar där.

Jag kommer åka ner imorgon och sova över.
Ev. så blir det kanske permis till helgen.
Nu är ju hemsjukvården inkopplad och var på blixtvisit
här idag. Så det borde funka att stanna hemma en natt.

Vi får se hur det blir. Aldrig tidigare har jag levt så nära dagarna.
En minut, en timme i taget. Känns skönt och ger ingen stress.

Nu ska jag försöka få en god natts sömn
Önskar Er detsamma

Kramar// AnnBritt


Kommentarer :

#1: Merhy Lundell

Du är en person som jag lärt mig väldigt mycke. Just att lära sig "fånga dagen" och inte ta något förgivet. Det jag fick gå igenom själv här med mina pojkar fick mig att se på livet på ett helt annat sätt. Jag vet ju hur mycke din familj har för betydelse för dig. Då kan mina ord kännas små, men jag följer eran kamp varje dag. Läser allt vad du skriver här och som jag sagt till dig, du AnnBritt har en gåva med ditt ord. Skickar över några kramar till er.

skriven

Kommentera inlägget här :