Han får mig att le!

Jaa, vad ska man säga om denna pojke som ligger här intill.
I morse var han hur pigg som helst och med hjälp av sjukgymnast
och 3 personal kom han upp ur sängen och in i duschen!!

Han har beställt önskekost till middag: Stekt ägg, bacon och
stekt potatis :) Jag var och köpte honom en latte och han har
spelat lite X-box oxå. Kommentarena flödar på hög nivå och
han är precis sig lik.

På ronden idag sa man att han ska få sin lugnande medicin
i magnålen över natten, så att han får sova. Det är bra att
det finns hjälpmedel. då slipper han ringa på personalen
varje gång det känns tungt och gör ont.

Jag var ute en dryg timme i snöstorm idag, nu har det gått
över i regn. Det är riktigt februariväder, växlande på hög nivå.
Pappan och E var här på blixtvisit och farmor och I är här nu.

Farmor och I tog tåget och ikväll ska dom hem till oss och
hämta tvätt och diska och sen sover han hos henne inatt igen.
Det känns tryggt och bra att veta att barnen har det gott när
jag är här.

En kusin kommer förbi senare och K ska hit och stanna med
mig över natten. Vi har det lugnt och fridfullt idag och man kan
koppla bort allt annat en stund. Bara njuta av att vara tillsammans.

Så har vi det idag och i stunden. Det är en bra dag idag.

Var rädda om varandra och dom ni älskar, livet kan
förändras fortare än vi hinner med.

Många Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Carina

Massor av kramar till er! Hoppas ni får en lugn och mysig kväll tillsammans.

skriven
#2: Anonym

Kramar till er alla!

Tänker på er hela tiden nu!

Hoppas att det vänder!



Hälsningar från Katarina P och Johan E

skriven

Kommentera inlägget här :