Fredagsmys

Fredagskvällen var mysig här med mycket besök.
Min syster och farmor kom samtidigt. Sen kom E med sin
pappa och hans sambo och senare sonens chef med
fru och deras 3 barn.

Dom små hade gjort fina teckningar och sonen hade gjort
ett fint halsband som A tog på sig :)
Dom spelade svälta räv och sonen hängde över det onda benet
som ingen av oss andra får nudda! Dom gillar verkligen varann,
det märks <3

Farmor ringde och frågade om han ville ha något.
-En kall öl, fick hon till svar!
Det fick han och han njöt av den och fläskfilén han beställt.
Är det fredag så är det...

A somnade så gott när alla hade åkt hem. Jag hade lite svårt
att somna men tog en insomningstablett och sov till 11 idag...
Ja, jag vet!! Men det behövdes. Har inte blivit så många
timmars sömn på sista tiden.

Det bjöds på en suverän blåbärspaj här idag som vi har
frossat på. Dom bakar ofta och tar hand om alla på ett
fanastiskt sätt. Bättre kan man inte ha det.

Strax kommer kusin S med pojkvän. Dom skulle köpa
med en latte till A. Han är lite slemmig och tung i bröstet
och då kan det ju vara gott med något varmt.

Jag känner mig lite lugnare nu och om det beror på nattens
sömn eller på att jag haft sällskap 2 nätter vet jag inte.
Kanske börjar jag så sakta vänja mig vid tanken på det
som tyvärr är oundvikligt.

Hur som helst, är det skönt att se att han är lugn och trygg
att han i tankarna är på jobbet och med personer som han
tycker om och som bryr sig om honom.

Ska strax vara lite social.
Ta hand om varandra tills vi hörs igen.

Kramar// AnnBritt


Kommentera inlägget här :