Back at JK

Vi skulle åkt på förmiddagen idag. Så var tanken och det är
oftast den som räknas brukar jag säga.
Men! det blev en sjuktranport vid 7 på kvällen istället, då A
var alldeles för trött och utmattad för att orka ta sig ut i bilen.

För övrigt startade ju inte den då...
Verkar vara standard i mitt liv nu, med bilar som inte fungerar.
Ja ja, det är materiella ting. Hemsjukvården hjälpte oss få tag
i en transport och jag åkte med i den.

Får se om jag kan lifta med något besök imorgon annars går
det ju tåg. Det ordnar sig alltid! :)

Förstår att han varit trött idag. Blodvärdet som ska ligga på
150 eller över, var nere på 11 nu när vi kom ner.

Så blodplättar och ett par påsar blod är på g här.
Imorgon skulle dom ta tag i att ordna med biståndsbedömningen
så att vi kan få hjälp hemma under samtliga timmar han är där.

Det känns tryggt och bra.
När vi kom hit blev det kramkalas :)
Bättre personal får man nog leta efter. Har ju inte varit här sen jag
hamnade på Kungälv och alla frågar hur man mår. Ja, dom är söta!

Nu har dom bäddat åt mig i samtalsrummet och det börjar bli tungt
i ögonlocken, så jag tror jag ska dra mig tillbaka för natten.

Sov så gott alla fina goa
önskar den trötta AnnBritt ;)

Kommentera inlägget här :