Vänskap

Never explain, your friends do not need it
and your enemies don`t belive you anyway.

Passande citat av Elbert Hubbard
och tipstack till Inga-Lill ;)

Nåja, här är det söndag, en lugn och skön sådan.
Ja, det blåser ju.. men det hör väl hösten till.

Igår hade jag en helmysig dag.
Först med dotter som skulle köpa present till sin far o bror
som fyller år i veckan.
Alltid lika härligt att umgås med henne,
denna finurliga, roliga dotttern =)

Efter det kom M på fika.
Hon är insiktsfull och klok!
Tack för trevlig stund.

Kände mig trött efter det, men hade lovat L,
att hon skulle få komma på besök.
vi bor ju i samma hus, så det var ingen lång väg för henne att gå.
Hon tog med mig på en spännande och energifull musikstund
i BRF-föreningen intill.

Sen satt vi här och pratade och skrattade till över tolv..
Tiden går fort i trevligt sällskap :)

Höll på att glömma fredagskvällen.
gick upp en trappa till AL och J.
Deras lilla hund är ju så charmig så man smälter.
En 9-veckors bebis som är bara drygt 2 dm lång
och en tvärhand hög.

Ser fram emot att få se J i sån krage som Bard hade
på Idol den kvällen.. ;)

Tog en promenad för en stund sen.
Det var kallt om öron och händer,
men lugnet man får av att gå i skog och mark
överväger allt.

Ska se om jag kan hitta mina gamla akvarellfärger nu.
Fick plötslig energi att använda dom.
Om det blir något av det återstår att se!!

Imorgon verkar det bli träff med lilla A.
Får se vad vi hittar på då.

Ha en fortsatt trevlig dag.
Var rädd om Era vänner, så är dom rädd om Er.

Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :