Vackra Höst!

Nu är det sådär soligt och fint idag med
som det varit flera dagar. :)
Det finns ju nästan inget bättre än solen.

Som en av de gamla sa förra sommaren:
"Solen är allt en riktigt bra uppfinning"
Jo, det kan man ju inte annat än hålla med om!

Ska snart gå och se om jag kan byta tändkablar på bilen.
Sen får jag få på vinterdäcken och byta bromsskivor oxå.
Det är ju nåt hela tiden när man har bil, men behöver ju den
med tanke på att man bor på bondvischan utan affär.

Får jag jobb längre bort kan det ju vara käckt att ta sig dit oxå...
Så är det med det!!

Igår fick jag nys och kliaiögonen sjukan.
Idag känns det något bättre.

Senare blir det Linedance igen.
Är min goa K som är instruktör ihop med H.
Dom är mysiga och duktiga och mycket skratt blir det!

Efter 1,5 timme är man helt slut.
Det är mer ansträngande än vad man kan tro.
Men kul har vi!

Hittade ingen bra höstbild, så jag lägger in den fina äppeltavlan
från Kivik för 2 år sen när jag och maken var där.
Som upplysning kan jag tillägga att man använt 8 olika sorters äpplen,
sammanlagt 38000 st!! och storleken är 108 m2,
det är 30m2 större än vår lägenhet...

Imponerande!!



Njut nu av kvällen! Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: anna of sweden

Måste bara tacka för alla fina boktips!

Tack, tack!

skriven
#2: AnnBritt

Håll till godo Anna! hoppas du hittar något där som du gillar. Jag har ju plöjt en del böcker sista halvåret och blir ju förtjust i det mesta jag läser och då vill man ju så gärna dela med sig. =)

Ha det gott!

skriven

Kommentera inlägget här :