Denna dagen... ett liv

Har varit på mammografi idag.
Det är sånt som man är glad att det finns,
men det är 2 halvjobbiga veckors väntan på svar.

Får försöka fylla tiden med annat än tankar på det.
Fast jag funderar förstås mer idag än tidigare,
på vad ett negativt besked därifrån skulle innebära.

Varit på viktigt möte oxå.
Vi får se vad det leder till!

Efter det gick dagen mest i moll.

A fick åka till sjukhuset...
för säkerhets skull...

Väninnans sambo gick bort igår.
Tänker på dom som är kvar och allt det dom nu har framför sig.
En jobbig tid, med tårar, kraftlöshet, många känslor,
saker som ska göras och beslutas.
Känslor att hantera, ilska, tomhet
Alla dessa Varför!


Har dig i tankarna och skickar Kärlek till Er. <3

Som hon sa som ringde och berättade:
Det är för mycket nu.
Man får liksom sortera in det i fack.
Det går inte att ta in allt som hänt i år.

Vi önskade båda att Januari ska komma,
med nytt och med hopp.

Jag känner mig yr och trött av dagens händelser.
Vet inte vilket ben jag ska stå på.

Idag är det 7 månader sen S lämnade oss <3

Men! Jag ska ta mig ner till Linedancen.
Tänka på annat en stund.
Försöka fokusera på musiken och takten.
Andas frisk och krispig höstluft.

Det låter väl som en bra idé!!? :)

Ta nu hand om den Du älskar och ta hand även om dig själv.

Många Kramar// AnnBritt




Kommentera inlägget här :