Uppesittarkväll

Ja, det hade jag igår, eller inatt rättare sagt.
Tittade ju på den danska dvd boxen Brottet 2,
som S så snällt skickat mig för koll :)

Tänkte kolla 2 avsnitt innan jag lade mig,
men det var ju så spännande så det gick inte att sluta...
Somnade 7 i morse!

Galet, jag vet. Men så är det ibland på nätterna här.
Det som är svårast med att bli ensam är att sova.
Finns säkert någon psykologisk förklaring på det,
men hur det än är med det, så var jag klarvaken inatt iaf!

Kan varmt rekommendera denna serie som ni säkert förstår ;)
Idag stod tvättstugan på programmet och ena maskinen
har jag för en stund sedan startat för 3:e gången...

Smått irriterande, men inte så ovanligt att det strular
med maskin eller torkskåp, tyvärr. Men det ska nog
bli torrt så småningom.

Sonen ligger på sjukan inatt.
Känns inte jättekul kan man väl säga.
Han hade ett crp på 132, och det ska väl ligga runt 20 tror jag.

Det tyder på att han har någon infektion i kroppen.
Så nu får dom kolla detta, och ge antibiotika, så blir det bra!
Positivt tänkande behövs nu

Var i fredags och lade kransar på gravarna och tände ljus.
Om bilen håller ett tag till åker jag till makens grav
i slutet på månaden. Det är tungt med avståndet, men så är det nu.

Nä, då ska väl jag kolla tvätten igen!
Kändes inte så inspirerande idag, men nya dagar kommer.

Ha en fin Halloween kväll.
Kram// AnnBritt

Kommentarer :

#1: livsluft

Du kan ju sova när du blir äldre :), jag fastnade själv i criminal minds som jag spelat in. Så jag vet hur lätt man fastnar

skriven
#2: AnnBritt

Fast gamla sover ju inte mycket, kanske det jag börjar bli... ; )

Det är så lätt att fastna i något som är så bra, oavsett tid på dygnet..

skriven

Kommentera inlägget här :