This and that!

Idag har det varit lite hit och dit.
Varit på Af och Facket.

Träffade lilla C, som blev ensam för en vecka sedan.
Hon kommer fixa det här, men det är mycket hon har framför sig.
Det är skillnad på att vara gifta och sambos,
saker och ting är lite "lättare" när man är gifta.

Om uttrycket ursäktas i sammanhanget.
Jag förstår att hon har mycket att ta i.
All kärlek till henne och barnen.
Det kommer bli bra till slut, men det tar sin tid! <3

Har ringt en massa samtal med.
Får skicka ett brev med dödsattest till en myndighet.
Man tror att saker ska gå per automatik efter 7 månader.
Men så är det alltså inte...

E och jag gick ner för backen för att vara med på Linedance,
det är ju tisdag idag. Danserna satt rätt bra,
fast den nya var lite lurig! ;)

Ikväll hade jag mitt livs överraskning.
Satte mig att vika de typ 100 strumpor vi har i familjen.
Plötsligt är det 6 par som ligger intill varann...
Bara sådär och bara att sätta ihop! Lyckan blev total.

Det är bara att åter inse, att man aldrig ska sluta att förvånas,
Under kan ske :)

Önskar en god nattsömn trots fullmånen.
Kramar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :