Resfeber?

Ja, nåt är det som pågår iaf.
Har svårt att sova igen.
Har vaknat mellan 2 och 3 på natten
och haft svårt att somna om.

Hämtade biljetterna för några dagar sedan.
Det är lite svårt att greppa att vi ska åka till den otroligt stora staden..
Lika många invånare där som i hela Sverige ju.. hiii...

Tur att vi alla har mobiler om vi skulle komma ifrån varann,
men det får vi ju hoppas att vi inte gör!!

Halv 6 på morgonen ska vi checka in på Landvetter,
så det blir att åka härifrån vid halv 4 på morgonen.
Ska ju lämna bilen på långtidsparkeringen oxå.

Man lär vara ganska mör den första kvällen,
men vad gör det! =)



E är helt fascinerad över att första gången hon ska flyga så är det hit!
Kan bara hålla med =)

Trots att sjukhuset sagt att det inte skulle bli provtagning denna veckan,
så är han ändå där idag.
Fick åka och inhandla descutansvampar på Apoteket igår
och en liten stund kom tvivlen tillbaka..
Det har varit skönt att slippa tänka på sjukhus och prover på
några dagar nu. Tänkte jag ska ringa och säga att om proverna är klara
innan onsdag, behöver dom inte kontakta oss
förrän vi är hemma igen.

Vill känna att man kan få släppa allt under dessa 9 dagarna.
Verkligheten lär ju komma ikapp när vi är hemma igen.
Men det är då det, just nu längtar vi bara efter att få åka iväg.

Imorgon åker jag och 3 väninnor på begravning.
Kände att vi ville ge lite stöd till C som blivit ensam.
Är ju inget man ser fram emot, men det är det minsta
man kan göra för henne.

På kvällen har vi tjejträff, samma gäng.
C kommer inte med, kommer inte att orka efter fm. jobbiga.
Det har vi full förståelse för.
Och jag vet allt för väl, hur trött man blir efteråt.

Men vi ska snart ses igen och då är hon med oss igen :)
Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och mitt hem.
Får se om det lyckas....

Ha en toppenfin torsdag. Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Sebastian

Hej,

Tack för de fina orden! Jag önskar dig och din son all lycka i kampen mot sjukdomen. Ha en underbart härlig resa! Att komma bort är det bland det bästa jag vet för att kunna ladda om batterierna!

skriven

Kommentera inlägget här :