Det är tanken som räknas

Hade tänkt lägga in några fina bilder från Björkö, där jag var igår.
Men, jag hoppar det idag.

Fick iaf styrka och energi när jag var hos Vitai igår igen.
Och det var tur.

För annars hade jag inte kunnat hantera beskedet som vi fick idag lika bra.
Att cancern spridit sig till lungan.

Nya prover nästa vecka.
Och troligt 3 nya månader av cellgifter.

Ingen resa, vilket vissa glädjer sig över.
Och inget jobb, varken för son eller mig.

Det är det jävligaste.
När han sett fram emot att börja jobba.

MEN, det kommer sen.
Det vet jag med säkerhet.

Jävla C.
du ska inte ta min son ifrån mig.

Aldrig någonsin ska du besegra oss.
Det är det enda jag vet med säkerhet idag!

Många massa Kramar// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Marie

Nu säger jag en gång för alla sluta skriva en massa skit om att VI glädjer oss åt att ni inte får åka eller diverse saker.

Jag har skrivit till dig flera gånger att jag verkligen önskar av hela mitt hjärta att Andreas ska bli fri från sin cancer. Jag lider verkligen med honom o jag hoppas verkligen fortfarande att det ska bli bra. Sen om ni väljer att resa eller inte det rör mig inte i rygen...det jag reagerade mest på var att du struntade i att betala pappas platta, som var viktigast för mig men att du istället valde att unna dig en massa annat för att glädja dig själv...

skriven
#2: AnnBritt

Men nu får det väl ändå räcka?! Tror du att allt handlar om Er? Det var diskussioner från lärare på gymnasiet ang. ledighet. Så ta reda på fakta innan du vräker ur dig... Jag har inte struntat i någonting och det vet du! Det var helt olika konton som dessa saker betalats ifrån. Den är betald men ändå ska du tjata om detta... det visar att du bara måste ha någon att skylla på och att bråka med.

Om du bryr dig om Andreas kan du höra av dig till honom. Du behöver inte komma och sparka på oss när vi redan ligger.

skriven
#3: Marie

Nåja...sure...vi säger väl så ja. NU är den ju betald, men det tog ju sin lilla tid!! Nä, jag ska inte tjata mer om detta.

Vill också påpeka att jag sparkar INTE på någon. Som du förmodligen redan vet, så ligger min bror på sjukhus o har gjort det i tre veckor nu. Antar att du även vet av vilken orsak...så nej, att sparka på folk är inte riktigt mitt stora intresse för tillfället. Du har verkligen inga höga tankar om mig, det märker jag ju.

skriven
#4: Pelle

Man kan ju undra vem som sparkar på vem. Man vet ju iaf vem som är ha galen och inte ens kunde låta en av de närmsta i familjen få en sak utan istället låta den stå och bli förstörd.Men det är inget som jag bryr mig om för det är ju bara du själv som ska lyckas reda ut det i slutändan vilket inte kommer att gå. Och man kan bry sig om Andreas även fast man kanske inte hör av sig. Men just nu prioriteras kanske annat just här efter som det finns dem som är precis lika dåliga.



Ha en bra dag

skriven
#5: AnnBritt

Pelle: Vad är det som har blivit förstört? Det får du förklara för mig. Är det något av det som du haft i garaget som jag sa till dig att du skulle hämta så att det inte blev just förstört eller försvann?

Du har ju ljugit om både det ena och det andra. Den polisanmälan du säger att du gjort har inte nått berörd person.

Jag försöker gå vidare med mitt liv. Jag har valt att inte ha kontakt med Er då jag mår väldigt dåligt av alla anklagelser ni håller på med. Har sagt det innan och kan säga det igen. Det ni sagt och gjort ska inte behöva ske när den man älskar dör. Men ni väljer att fortsätta dessa trakasserier och vad anledningen är det förstår inte jag.

Jag önskar att du blir frisk och snart kan komma hem. Men som sagt...man kan bry sig även om man inte hör av sig...

skriven
#6: Pelle

Jasså vad har jag ljugit om? Jag har polisanmält dem sakerna som försvunnit. Men det lades ner pga att det inte går att utreda. Inget kunde bli förstört där eftersom jag hämtade det. Men den biten hade du inget med att göra ändå efter som det var mitt. Men bilen menar jag som du låter bli förstörd. Men jag bryr mig inte för jag överklagar boupptäckningen. Jag går också vidare med mitt liv men saker ska gå rätt till för det. Att vi anklagade dig är väl inte så konstigt För du satt och ljög om betalningen istället för att säga ärligt som det var. Men nog sagt om det tänker inte diskutera nåt om det längre.

skriven
#7: Merhy Lundell

Överklaga en boupptäckning??

skriven
#8: AnnBritt

Ja Merhy! Det kan man, men det ska göras 3 veckor efter utskick. Men visst är det märkligt att vilja göra en överklagan av något man varit med och godkänt... Men det har inte gjorts så jag vet inte varför det påstås! Kram till dig

skriven

Kommentera inlägget här :