Onsdag kväll

Idag har jag fikat med den alldeles underbart mysiga A-K.
Tycker om människor som är sig själva och hon är det :)
Vi avhandlade en del viktigt och en del nonsens under några timmar.

Har köpt det där fördelarlocket nu, men ikväll var det alldeles
för mörkt och kallt för att göra något åt det.
Får hoppas på en bättre morgondag och framförallt
att lilla bilen behagar starta sedan...

Sonen på sjukhuset fick 2 påsar blod härom dagen.
Han har inte mått illa vilket jag glädjer mig åt.
Önskar han ska slippa det även med de nya cellgifterna.

På fredag ska jag hämta hem honom. Det känns bra!
Även om jag ska på tjejmiddag på kvällen
så är han ändå här när jag kommer hem <3

Imorgon kommer min lilla tjej hit en stund
när hennes far har annat för sig.
Hon har blivit genomförkyld och varit hemma från
skolan sen i tisdags. Får försöka pyssla om henne lite.

Skruvarna i hallen är nu överlistade och sitter på plats ;)
Det blev bra att flytta hatthyllan. Ska se om det blir tyg framför.
Kanske. Eller kanske inte! Beslutet är ej fattat ännu.

Varit lite smått irriterad några dagar.
Papprena som borde kommit fram till A-kassan i måndags,
verkar ha kommit bort. Sådär lagom spännande
med tanke på att dom har nästan 1 månads handläggningstid.

Har jag tur får jag pengar till Nyår...
Men den som lever får se.
Vi får väl käka kokta köksstolar med lagerblad och kryddpeppar
i Jul ;) Värre saker har hänt.

Fast jättekul är det ju inte.
Ska skälla på Af på fredag för att dom har noll koll
och sätter folk i denna sitsen.

Ja! Nog om det. Det mesta brukar lösa sig.
Det finns sånt som har större prio just nu.

En sak i taget och en dag i sänder.
Btw. Saknar det här:



Efter 1 veckas Jetlag och allt annat som har hänt
så känner jag hur enormt det var där borta.
Vem vet? Kanske får man uppleva det igen?
Tills dess har jag alla bilder och alla minnen.

Det är inte så dåligt det heller! =)

Sov Gott önskar// AnnBritt

Kommentera inlägget här :