21 November

Idag har sonen börjat på nya behandlingar.
Ska ringa imorgon och höra hur han mår.

Ev. skulle dom behöva ge lite blod,
-Kör på, var hans kommentar till det...

Han har en skön inställning till livet tycker jag.
Den sonen.
Det hjälper nog lite, inbillar jag mig.

Denna gången har chocken lagt sig.
Nu vet jag vad som kommer ske.

Tror jag åtminstonde!! :)
För veta, det kan man ju inte.

Men på ett ungefär iaf, och det känns bra.
För mig.

Jag har köpt nya skuv idag.
Och 2 sitter som de ska, i det 3e hålet sitter en annan sort.
Den 4e är inte riktigt i av någon anledning som jag inte begriper.

Imorgon ska jag skruva vidare och då löser det sig säkert :)
Man är ju optimist...
Jaa!! Skruvar är faktiskt till för att överlistas.

Min dotter är snuvig och varm och har ont i halsen.
Imorgon håller jag henne hemma tills hon ska till sin far.

Sen har jag ända tills fredag helt ensam i mitt hem.
Det var sådant man längtade efter när barnen var små.

Nu är det bara tomt och tyst och jobbigt.
Men jag får försöka fylla dagarna.

Linedance på tisdag. Kanske göken nån dag och titta
efter tyg. Kanske en tur till världens bästa K.
Får se vad jag hinner med.

Ska tvätta igen och adventspynta tänkte jag.
Ser fram emot det för första gången på många år.
Det känns bra!

Sov Gott alla fina,
kram från mig





Kommentera inlägget här :