Hjärtan



När jag vaknade idag kändes livet lite lättare =)
Tack för det! Har sovit bra inatt oxå, säkert en anledning.

Efter att ha kört Stenungsund 2 ggr t.o.r. kände jag behov att prata med någon vuxen. Efter 3 dagar då jag inte orkat med mig själv, längtar jag efter lite vuxenprat! Fast ibland blir det inte som man vill, ringde 3 samtal och inget svar. Så typiskt... Men kom på att C kanske skulle vara hemma, så efter ett snabbt samtal var jag hos henne. Vi bor skrämmande nära varann och ses alltför sällan. Så är det väl ofta. En del personer har man runt sig och dom finns med i tankarna även om man inte ses så ofta. Vi har jobbat ihop tidigare och för min del är det endast positiva och roliga minnen. Så det blir några timmars prat och några koppar kaffe. Riktigt mysigt.

Har haft en mysig em. med barnen. Dotter och jag kollade på film och vi har börjat planera lite inför hösten, känns spännande =)

Så läser jag ett meddelande från C att hon har läst bloggen och hon skriver så fint att tårarna trillar. Jag blir riktigt rörd. Har även fått meddelande från L som värmer i hjärtat.

Sådana stunder känner man sig rik. När man vet och känner att dom man bryr sig om bryr sig tillbaka på riktigt.
Så tack för att Ni finns i mitt liv och förgyller det. Och tack till M som skriver så fina kommentarer här till mig.

Jag tror minsann att ni ska få ett <3 till av mig. Det är ni värda. Kram på Er.

Kommentarer :

#1: Marie

Tack för att du finns i våra liv<3

skriven

Kommentera inlägget här :