Härliga dagar!

Det är inte så ofta jag och barnen har ledigt mer än helgen tillsammans.
Men nu har det ju varit studiedagar och helg så vi har haft det riktigt mysigt.
Mest Jag och E, eftersom sönerna varit en del med vänner.
Tog en tur till Göken och där hittar man ju alltid något, även om det inte var just det jag tänkte mig.
Köpt klänning till skolavslutningen så nu är det klart.
Varit och badat och solat. Jag gick i till midjan iaf.. kallt var det i söndags i vattnet!
Körde A till sjukhuset igår.
Göteborg visade sig från sin bästa sida, 33 grader varmt.
E och jag stannade på Linnégatan och fikade, svetten rann men kaffet och kakan smakade underbart.
Har knappt sovit inatt pga värmen och åskvädret. Gillar inte åska så det var jobbigt en stund.
Hela himlen lystes upp och det var nästan så jag trodde att någon smällt fabrikerna i Stenungsund.
Nattliga tankar kan vara så konstiga...
Nu är jag helt själv till på fredag när A kommer hem igen, dom andra kommer på söndag.
Får se om jag kan fylla dagarna med något vettigt eller om jag bara ska vara...
Fast nu ska jag försöka somna en stund, ögonen går i kors, fast ska läsa lite till på boken först =)
Ha en bra dag, alla

Kommentera inlägget här :