Vem är Du?

Lite nyfiken är man ju till naturen, därför skulle det vara trevligt om läsaren här skrev någon rad om vem du är och vad du tycker om bloggen.
Är den tråkig?
Deprimerande?
Positiv?
För lite bilder?
Rörig?
Lärorik?

Ja, ni fattar!  Så om du har lust så skicka in en rad med positiv eller negativ kritik eller bara ett Hej!

Alla är välkomna!

Under tiden ska jag ge mig ut i regnet och åka till Torp Köpcentrum, för imorgon blir det bröllop.
Hoppas på lite bättre väder då. Men som man säger: Lite regn i brudkronan ger lycka.
Så var det för mig iaf, under den tiden det varade!

Är ledig 4 dagar nu efter att ha jobbat många timmar fredag och lördag.
Om vädret lugnar sig blir det bad och sol, kanske en tur till Smögen. Blev lite sugen på det =)

Ha en fin dag och njut av livet och varandra!
Kram// AnnBritt

Kommentarer :

#1: Tanten

Hej!

Jag tycker att din blogg utstrålar värme.

Jag tycker att din blogg har en bloggerska som förmår känna empati och sympati.

Jag tycker att du skriver så fint om känslor utan att gnälla.

Jag tycker och tror att du är en varm sympatisk person, lycka till i livet.

Själv är jag en ungdomlig "tant".

skriven
#2: anna of sweden

Och nu är jag här och läser ifatt mig lite. :)

skriven
#3: AnnBritt

Välkommen tillbaka Anna :)

skriven

Kommentera inlägget här :