Så mycket kärlek <3

Det har varit en så fin dag idag.
Både väder och kärlek har strålat ikapp idag.
Lovade ju info om vad jag gjorde igår.
K är duktig på bröllopstårtor så det blev presenten till de nygifta från oss
Vad köper man till dom som har allt? Handdukar går ju alltid åt, och så här fint inpackade duger det bra som bröllopsgåva, tycker jag. =) Det är cellofan runt, men det kortet blev inte så bra...
Körde ju sonen till sjukhuset i morse. Näst sista behandlingen. de 9 månaderna har gått ganska fort trots allt.
Skönt är ju det. Så här långt ser allt bra ut. Håller tummar.
På fredag kommer han hem igen.
E och jag gjorde oss i ordning för vigseln i kommunhuset kl 14.
Så blev det!! =)
Vigseln var verkligen fin och förättaren spelade och sjöng en fin melodi med passande text till nygifta.
Därefter åkte vi till en mysig restaurang precis vid havet.
Där åt vi väldigt god fisk i olika varianter... och avslutade med hemgjord glass och bär.
Här är utsikten från andra våningen:
När vi nästan ätit färdigt kom en störtskur, men den gick snart över och solen tittade fram igen.
Vi åkte hem till de nygifta och åt en god tårta och skålade i mousserande på balkongen.
All Lycka och Kärlek önskar jag Er. Tack för en fin dag! <3
Ni var så fina idag! Fortsätt ta hand om varandra på samma sätt, alla dagar så blir det många lyckliga år.
När vi var på väg till vigseln fick jag ett sms.
I lördags förlovade sig M & R på Öland.
Jag önskar jag var närmare och kunde  ge er en Grattiskram, men vi får ta det när vi ses.
Jag önskar oxå att min man var med och kunde dela sin dotters glädje, men han är med ändå. <3
Från oss här på Västkusten kommer mängder av Lyckönskningar och Kramar.
Jag vet att ni har väntat på detta och att ni får det fint tillsammans.
Snart löser sig allt annat oxå! Puss på Er!
Och P.S. Marie, jag vet att du läser =) Tack för din kommentar!!
Nu har jag brudparets barn i soffan. Dom sover här inatt, så de nygifta får mysa lite för sig själva.
Imorgon blir det Harry Potter på bio. Ska bli spännande att se upplösningen på den sagan.
Kärleksfulla Kramar till er från mig.
Ni vet väl att man behöver minst 4 kramar per dag för att växa som människa?? =)

Kommentarer :

#1: Marie

Åh, vad fina du o Emma var:)) Vilket fint o kärt brudpar. Önskar dom av hela mitt hjärta all lycka o välgång genom livet tillsammans<3



Jag tror nog att pappa tittade ner på oss där i solnedgången i Lördags. Kvällen var såå vacker!!



Många kramar från oss!!

skriven
#2: Marie

Glömde...otroligt fin Bröllopstårta ni fixade till:D

skriven

Kommentera inlägget här :