Hoppsan...

Oj!! Som det kan bli när man minst anar det..
Jag var nyfiken på vem jag skriver för.
Så bad jag om ett liten kommentar på åsikter.

"Tanten" skrev så fint så jag nästan grät, blev rörd och lite generad!
Så nu ska jag inte fråga igen vilka ni är =)
Ska bara vara tacksam för de läsare jag har.

Jag skriver för att jag behöver få ur mig.
Och ni som läser får göra det av vilken anledning ni vill.
Ni är alltid välkomna!

Idag var jag ju på Torp med K.
Tror hela Uddevalla Kommun med omnejd och halva Norge var där.
Har nog aldrig sett så mycket bilar på köpcentrat förut.

Fast regniga semesterdagar finns kanske inte så mycket annat att göra än att handla.
Vi fick tag i det vi behövde, resultat kommer visas senare ;o)

Sen bjöd K på revben och kyckling från gårdagen. Gottigottgott var det!!

För övrigt har jag tvättat och hämtat mitt 4e barn I som är namne med min son.
Han ska vara här till tisdag, alltid lika mysigt <3

Dotter och jag målar just nu naglar för imorgon och har rullat upp hår.
På morgonen kör jag A till JK.
Tror det är näst sista behandling, hoppas iaf på det!

Ska bli skönt när det är över. Jag önskar att min oro kan lägga sig lite sedan.
Den som lever får se vad som händer.

Önskar Er alla, generösa som "Tant" eller blyga som Er andra, en riktigt skön vecka!
Många Kramar från mig <3

Kommentarer :

#1: Marie

Vink, vink....jag är iaf ingen "Anonym":)) Du vet att jag läser o gillar din blogg...



Kram kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :