11 juli 2011

Natten har gått över till vår andra bröllopsdag.
Till morgonen åker jag och dotter till din grav och till platsen där vi gifte oss.
Kanske blir det sol och bad om vädret vill.
Annars blir det en liten minnesstund för att försöka få allt att bli begripligt.
Det har varit jobbigt några dagar, allt börjar sjunka in och tårarna tränger på bakom ögonlocken.

Känner bara för en riktigt lång semester, vill åka bort och hitta mig själv, men vart jag än tar vägen och även om jag jobbar, så är det lika tungt och påtagligt ändå att livet förändrats så totalt.
Jag kan inte fly från mitt liv.
Vet inte hur jag ska göra för att hitta tillbaka till ett liv där jag mår bra.
Kanske de kommande timmarna kan förändra en liten bit.

Det är så våldsamt tragiskt att du inte är med mig idag.
Kroppen känns som en stor blyklump och det är svårt att röra sig.



Grattis på bröllopsdagen min älskling <3

Kommentarer :

#1: Marie

Sänder varma kramar o tankar till dig idag<3 Pappa finns där bland molnen o ler o tittar ner på dig. Kanske sänder han lite regn. Det är glädjetårar:) Kanske skickar han ner lite sol, det är hans berömda leende han sänder ner till dig:) Det är eran Bröllopsdag...tänk tillbaka på den, med glädje...minns eran lyckligaste stund i era liv tillsammans med glädje. Håll den kvar i era hjärtan o låt den stanna där för alltid!!



Kram!!

skriven
#2: Mai

Tack för besöket fina fina ni! Jätteskönt att höra att ni haft en bra dag idag!



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :