Still good...

Även idag känns livet bra.
Det tar en stund innan jag vaknar till liv.

Stillheten, känslorna, glädjen jag känner över livet, allt är kvar!
Jag är utsövd och tröttheten är borta.

Det är en ny härlig känsla som har infunnit sig.
Livet har tagit en ny sorts vändning och jag är redo att följa med.

Det blev en fikadag idag och fika är ju bra för själen :)
Först med AL i hennes mysiga kök.

Sen på torget med A
hon som ska ha tjejmiddagen på fredag.

Ikväll kom K förbi och det blev en snabb kopp
innan hon åkte till jobbet.

Hon är ju en fantastisk inspirationskälla
med sin aldrig sinande energi.

Vi googlade på färglada kappor.
Och varför helt enkelt inte köpa stuvar och sy en själv!

Vi får se vad det leder till.
Göken har ju mycket och billigt tyg, t.e.x.... =)

Men nu är det sent igen och sängen kallar.
En god natts sömn önskar jag Er.

Kramar// AnnBritt <3

Kommentera inlägget här :